CEO’dan Mesaj

Değerli İş Ortaklarımız ve Kıymetli Çalışma Arkadaşlarım,

İlk tohumlarını 2011’de attığımız HAR Group, girişimcilik hayallerimizin peşinden gitmeye karar vermemizle filizlendi. Bugün ise, artık kökleri toprağına sımsıkı bağlı bir ağaç olarak meyvelerini veriyor.

Global çağda teknoloji ve dijitalleşme her geçen gün evriliyor. Biz de vizyonumuzu ve felsefemizi dijital çağın kodlarını doğru okumak üzerine geliştiriyoruz. Sürdürülebilir iş modellerimiz bu doğrultuda önemli bir yükseliş evresinde.

Turizm alanında başlayan çalışmalarımız teknoloji, enerji, inşaat ve tarım alanındaki yatırımlarımızla farklı kulvarlarda devam ediyor. İlk günden bu yana dijitalleşmeye öncelik vererek hedeflerimizi ve stratejilerimizi hep bu yönde belirledik. Grubumuzun teknoloji şirketi RoofStacks, yazılım geliştirme çalışmalarına Türkiye ve ABD ofislerinde hız kesmeden devam ediyor.

Lise yıllarımda hayalini kurduğum, RoofStacks ile hayata geçirdiğim online seyahat platformu Bilet Dükkanı; otomasyonu, teknolojik altyapısı, özgün ve zengin içeriğiyle turizm teknolojilerinde ve seyahat sektöründe oyunun kurallarını yeniden yazdı. 30 yıllık turizm tecrübemizin teknoloji ile buluştuğu Bilet Dükkanı, turizm ve seyahat sektöründe Türkiye’deki B2B ve B2C operasyonlarının yanı sıra, bugün 3000’den fazla iş ortağıyla 190’dan fazla ülkede faaliyet gösteriyor.

RoofStacks’in farklı teknoloji dikeylerinde büyümesiyle birlikte, oyun geliştirme alanında da hayallerimizin peşinden gittik ve bu vizyon doğrultusunda RoofGames doğdu. Oyun bizim için sadece bir eğlence aracı değil; yaratıcılığı, kültürel zenginliği ve teknolojiyi bir araya getiren güçlü bir anlatım dili. Bu inançla kurduğumuz RoofGames, mobil platformlarda çevre temalı oyunlarla sürdürülebilirlik mesajı verirken; Floopy Foot gibi çok oyunculu, eğlenceli yapımlarla da geniş kitlelere ulaşıyor. Öte yandan, Türk mitolojisinden ilham alan PC/Konsol oyunumuz Olpamis ile köklerimize dönerek, global oyun arenasında özgün bir yer edinmeyi hedefliyoruz.

Bizi çok heyecanlandıran bir diğer ürünümüz ise, Web3 pazarlama platformu olarak geliştirdiğimiz GoArt Worlds. Temellerini, artırılmış gerçeklik (AR) ve Web3 kavramlarının henüz gündemde olmadığı 2017 yılında attık. Dört yıllık AR-GE sürecinin ardından 2021’de kullanıcılarla buluşturduğumuz bu platformu markalar ve kullanıcılar için dijital dünyada yepyeni bir etkileşim alanı haline getirdik.

Zaman ve mekân kavramlarını yeniden tanımlayan bu evrende; kullanıcılar, kendi avatarlarıyla dijital yolculuklara çıkabiliyor, markalarla etkileşime geçebiliyor, alışveriş yapabiliyor, konser ve etkinlik deneyimlerine katılabiliyor. NFT ve token altyapısıyla zenginleştirilen bu sistem, pazarlama dünyası için yeni bir etkileşim alanı sunuyor. Türkiye’de doğan bu vizyoner proje, bugün global pazarda AR tabanlı Web3 deneyiminin öncülerinden biri olarak yoluna devam ediyor.

İnovasyonun yalnızca ürün ve teknolojiyle sınırlı kalmaması gerektiğine inanıyor, girişimciliği sürdürülebilir kılmanın yolunu yeni nesillerle aynı vizyonu paylaşmakta görüyoruz. Bu doğrultuda grup içindeki yetenek gelişimi ve eğitim ihtiyaçlarının yanı sıra, sektörün nitelikli insan kaynağı ihtiyacını karşılamak amacıyla HAR Institute’ü hayata geçirdik.

HAR Group’u odağına insanı alan, rotasını teknolojiyle çizen bir güç olarak tanımlıyoruz. Tüm sektörel faaliyetlerimizi bu inanç ve tutku ışığında gerçekleştiriyoruz. Önümüzdeki süreçte istikrarlı büyümemizi sürdürerek hem ülke ekonomisine hem de paydaşı olduğumuz sektörlere değer ve katkı sağlamaya devam edeceğiz. Her zaman olduğu gibi, içinde bulunduğumuz topluma ve dünyaya fayda sağlamayı en az ticari başarılarımız kadar önemseyeceğiz.

İşimize olan tutkumuzu kaybetmeden, hayallerimizi hayata geçirmek adına çevik, dinamik ve verimli üretimimizde tüm çalışma arkadaşlarımız da aynı heyecanı paylaşıyor. Birlikte nice başarılara imza atacağımıza inandığım tüm değerli iş ortaklarımıza ve çalışma arkadaşlarıma şükranlarımı sunuyorum.

Saygılarımla,

Burak SOYLU

Kurucu ve CEO

HAR Group & RoofStacks